محصولات شركت Lanbao

نمايندگي Lanbao

محصولات شركت Lanbao

۴ بازديد

شركت Lanbao Seneing Technology Co ، شركت شانگهايي است كه در سال 1988 افتتاح گرديده. اين شركت از توليد كنندگان پيشرو اتوماسيون صنعتي، اندازه­گيري، سنسورهاي كنترلي و ... مي باشد. همچنين در چين در زمينه سيستم تخليه زباله­ها به صورت هوشمند فعال بوده است. از جمله فعاليت­هاي مهم شركت و نمايندگي Lanbao مي­توان به توليد و فروش سنسور اندازه گيري و كنترل صنعتي ،تحقيق و توسعه نرم افزارهاي مرتبط با اتوماسيون هاي صنعتي، سنسورها و سيستم­هاي استاندارد براي مشتريان نام برد. همچنين داراي سرتيفيكيت­هاي UL , CE , CCC , ISO 90001: 2008 براي سيستم مديريت مي باشد.

از جمله محصولات شركت Lanbao   شامل موارد زير مي باشد :

  • سنسورهاي خازني
  • سنسورهاي القائي
  • سنسورهاي فوتوالكتريك
  • كابل بازتابنده و اتصال

به عنوان مثال سنسورهاي نوري سري PR توليد شده در اين شركت از نوع سلندري است كه به انواع مختلفي (رفلكتوري ، يكطرفه و فرستنده / گيرنده ) در خروجي هاي گوناگون مورد استفاده قرار مي گيرند. مزيت استفاده از سنسورهاي نوري اين شركت، در دو خروجي بودن آنها مي­باشد ( يك سيم براي كنتاكت نرمال ON و سيم ديگري براي كنتاكت نرمال OFF).

 سيگنال­هاي آنالوگ به كار برده شده براي برخي از خروجي ها براي اندازه گيري ضخامت و جابجايي مواد مورد استفاده قرار مي­گيرند.

فروشگاه تهران اتوماسيون به عنوان نمايندگي Lanbao به صورت رسمي ، تمام محصولات اين شركت را با كيفيت بالا و اورجينال در اختيار مشتريان خاص خود قرار مي­دهد. شما عزيزان با مراجعه به وب سايت فروشگاه تهران اتوماسيون به كليه محصولات ارائه شده به عنوان نماينده فروش شركت­هاي هانيانگ، اپتكس و نمايندگي Lanbao  دسترسي خواهيد داشت و براي خريد با با كارشناسان مجرب واحد فروش تماس حاصل نمائيد تا هماهنگي­هاي لازم را براي شما عزيزان تنظيم نمايند. اين محصولات با ضمانت پشتيباني پس از فروش در اختيار مشتريان قرار مي­گيرد و به شما اين امكان را مي­دهد در صورت داشتن هر گونه سؤال، با واحد پشتيباني تماس بگيريد و همكاران ما ، شما را به نحو احسنت راهنمائي كنند.  


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.